Aldıım.... Kullandımmm....Çok memnunum:))

 

 

 

 

Bu oyunlar çok iyi oldu yaa:)) ben çok eğleniyorum:)) gerçi huylanmıyo da değilim internet dünyası evimizdekileri hemen hemen bizim kadar iyi biliyolar artık:))))

ben de akşam bi kaç fotoğraf çektim :))hepsini hala kullanıyorum ve hala çok memnunum:))

ilk fotoğraf için "NO COMMENT" diyorum:)))ve geçiyorum...sallanan sanddalyem ve kırmızı kalp yastığım ikiside olmazsa olmazlarım valla:)) kitap okurken boynumu o yastık kurtarıyo:))) köpekcikli ev ayakkabılarım:))) çok rahatlar ve acayip sıcak tutuyolar:)))benim gibi eli ayağı hiç ısınmayan biri için birebir:))) Twist Shape:)) bu spor aletinin alınış hikayesi fıkra gibi arkadaşlar:))) tam 3 saat boyunca eşime uyguladığım işkence sonucu alındı:))) 3saat boyunca aramızdaki diyalog aynen şöyledir:))

zehra: aikidoya gitmek istiyorum........

uğur: ne işin var yaa aikido da..hayır..

zehra: o zmaan koşu bandı al...

uğur: hayırr...

zehra: o zaman aikido ya gitmeme izin ver..

uğur:hayırr

zehra: o zmaan eve koşu bandı al..

uğur: hayır

zehra:o zaman aikidoya gitmeme izin ver..

uğur...hayırr

zehra: o zaman koşu bandı all..

uğur: hayır...

..................

3.saatin sonunda :

uğur: senden nefret ediyorum zehra...

zehra: biliyorum hayatım:)))

hemen ertesi gün eve bu spor aleti geldi:)))

hala çok memnunum:)))iyi bir sıkılaştırma aleti aynı zamanda...

ve son resimm:))çiçekli çaydanlığım ve çiçekli fincanlarım:))) gerçi bu aralar çayla aram yook ama geçici bişi en yakın zamanda geri dönecek bu keyfim:)))

işte bu kadarrr:)))hepsini kullanmaktan çok mutluyum memnunum...her bi eşyamın hayatımda çok fazla anlamı var...ben çok bağlanırrım eşyalarıma:)))

neyse lafıuzatmıyım ben de listemdeki bütün arkadaşlarımı davet ediyom bu oyuna:)))bu yazıyı okuyan herkes oyuna katılsın lütfen:)))

 

Yorum Yaz
Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !